Tar

Tar

30 de gen. 2011

Battlestar Galactica Online, a punt de saltar

Segurament em guanyaré alguna crítica (o una condemna al foc etern per heretgia) en la primera entrada a aquest blog però... Confesso que Battlestar Galactica no m'ha acabat de convèncer: la darrera temporada i el desenllaç desmereixen, segons el meu parer, la que podria haver estat una gran sèrie. No és la única crítica que li faria a aquesta space opera però, no és al meu ànim crear polèmica. Estic segur que, en algun moment, algú escriurà la review que mereix. Serveixi com a descàrrec que la premisa de Battlestar Galactica em sembla molt bona i que les tres primeres temporades contenen alguns episodis dignes de ser conservats durant molt de temps als nostres discs durs... A això, hi podem afegir un joc de taula realment magnífic (i del que ja s'ha parlat en una entrada anterior), que ens mostra els millors elements de la sèrie en una barreja particularment encertada.

Per a aquells fans que trobin a faltar a l'almirall Adama i als seus, o per aquells amants de les batalles espacials, està en desenvolupament un videojoc online basat en la franquícia. Es tracta de Battlestar Galactica Online, la beta del qual sembla que està força propera: des de la mateixa pàgina us hi podeu apuntar per a quan comenci. A més, prometen que serà gratuït.

Us deixo amb el tràiler.


1 comentari:

  1. Com a co-autor del blog, aclareixo que no comparteixo la opinió adalt expresada sobre l'última temporada de Battlestar Galàctica. La trobo una sèrie excel.lent l'última temporada inclosa!! I el final el trobo magistralment culminat... no!! no faré spoliers ;-) només dir que en la meva opinió... és genial!!

    ResponElimina

Real Time Web Analytics