Tar

Tar

22 de maig 2011

Cubeecraft III: Dr. Who


Una de les meves sèries preferides de tots els temps es sens dubte Dr. Who, des de la meva infantesa als inicis de TV3... el Doctor i les seves aventures em van deixar enganxat, el senyor del temps i la seva lluita contra els Daleks... tot i que durant molts anys no en vaig saber res afortunadament la vaig poder redescobrir fa uns anys amb les noves temporades creades per la BBC. En una altra entrada ja m'allargaré sobre aquesta sèrie, avui nomes us deixo els seus personatges en Cubeecraft!!

El Doctor i la seva nau, la Tardis, eixos fonamentals de la sèrie:



Les companyes de viatge del Doctor, l'actual Amy Pond i la primera de la nova fornada Rose Tyler, desgraciadament no he trobar la figura de la genial Martha Jones...



Alguns dels amics del Doctor, en Rory Williams, el capità Jack Harness i el K-9:




I és clar... no podien faltar de cap manera, els ènemics mortals del Doctor, una selecció dels mes villas i recurrents començant pels Daleks i seguint pels Cybermen i els Àngels... res que el Doctor no pugui sol.lucionar:




Personalment els Àngels són sempre els que he trobat mes inquietants...

I de postre l'anunci que es va fer quan van començar a emetre les noves temporades de Doctor Who a TV3, personalment per a mi el millor doctor no es el del trailer sino David Tennant a partir de la segona temporada de l'última etapa!!

1 comentari:

  1. Hola nois!

    Ja se que no es el lloc ideal pero es per ficar-me en contacte amb vosaltres!

    Escriviu-me a andreu_wargames@hispavista.com que per Lleida tambe hi ha un altre grupet de jugadors de taula i wargames!!!

    Salutacions!!!

    ResponElimina

Real Time Web Analytics