Tar

Tar

12 de maig 2011

Stylish Blogger Awards

Guaita que bé!! Nominat al Stylish Blogger Awards, un gran honor sense cap mena de dubte! Senyal que algú llegeix el blog i que el que llegeix li agrada.


El Stylish Blogger Awards sembla ser una mena de cadena per promocionar el blogs i donar a conèixer els diferents estils i temàtiques que circulen per la blogosfera. Cada nominat té que complir amb quatre condicions, que són aquestes:

• Agrair públicament i enllaçar la persona que t'ha concedit la nominació.
• Explicar set coses de tu mateix. (la mes difícil!)
• Seleccionar entre 10 i 15 blogs que en la teva opinió també haurien de ser nominats.
• Contactar aquests blogaires i assabentar-los de la seva nominació.

1. Primer el que és el primer i de justícia, agrair al Lluís Vilalta per l’honor que m’ha fet d’incloure’m en els Stylish Blogger Awards, moltes gràcies Lluís per la nominació i per la bona feina de la Catalan Wargames Resource i demés blogs que gestiones.

2. Mmmm aquesta és la part mes complicada, parlar d’un mateix.
- Tinc un nen preciós de quasi cinc anys que es diu Roger, la seva il•lusió es tenir un gegant propi per anar a les festes majors.
- Sóc nascut a Lleida, capital de la Terra Ferma, tot i que per qüestions laborals visc a les terres del Cap i Casal. C’est la vie!
- M’encanta tot el que fa olor a fantasia, ciència ficció, estratègia, jocs de taula i història, suposo que aquesta revelació pel contingut i temàtica del blog no sorprèn a ningú.
- Estic llicenciat en història, però no exerceixo, tinc estudis en marketing que és el camp en que m’he desenvolupat professionalment... almenys fins al dia d’avui... però qui sap, potser un dia la Història trucarà a la meva porta!
- M’estimo la meva terra de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó. EI meu desig es poder veure el meu país independent abans de morir, de fet si pot ser abans de jubilar-me.
- Estic divorciat i sense parella, així que... a totes les noies que us agradi la ciència ficció, la fantasia i els jocs de taula... no deixeu de enviar un missatge.
- El formatge és el meu aliment favorit... acompanyat de pa torrat amb oli i sucat amb tomata, una mica de pernil bo, unes olives, fuet...

3. Els blogs que proposo:

Defiant Principality

Juguem els divendres

80 grams, per als qui llegir no es pesat

Noullunari, foto ergo sum

Petits relats vitals

Xavz's Cafe

Miquelets de Catalunya

Club del joc del CAE

D'oca a oca

Will's Wargames blog

4. Faré el possible!

Salut i República gent! I moltes hores de partides per compartir! fent saber

1 comentari:

  1. Ehhhh!!!! Enhorabonaaaaa, com tu molt bé dius, això significa que (potser) llegim aquest blog més dels que creiem... I és que el món de la fantasia agrada a més gent del que sembla...

    Per cert, saps que han tret una aplicación per Ipad, Iphone, Itouch de Game of Thrones ? Però pel que he vist, és (atenció) una app del temps!!!! Jajajaja increible i desconcertant, però cert : http://www.macobserver.com/tmo/article/hbo_launches_game_of_thrones_iphone_ipad_app/

    ResponElimina

Real Time Web Analytics